Flyveplads
fly
Forside Vejret Skydeområder Produkter Nyheder Forum FlyBook Artikler Links Kontakt

Problemer med Vista

Her kan du indberette bugs eller uhensigtsmæssigheder i VFR-Manager

Problemer med Vista

Indlægaf TheManDK » 17. mar 2008, 15:03

Hej,

Jeg har dags dato forsøgt at overføre mine *.dat filer til en anden computer, dog uden held.

Det ser ikke ud til at indstillingerne bliver gemt i c:\program files\vfr-manager... Andre forslag til hvor de kan ligge? Problemet startede da jeg skiftede til Vista...

Venlig hilsen
Michael / MOJ

TheManDK

Indlægaf admin » 17. mar 2008, 17:32

Dine indstillinger (dem i menuen Setup->Settings) bliver gemt i filen settings.dat ... Filen ligger i C:\Program Files\VFR-Manager (hvis du bruger en engelsk version af Windows) eller i C:\Programmer\VFR-Manager (hvis du bruger en dansk version af Windows).

Du kan sagtens kopiere og overskrive .dat-filerne på en anden computer og på den måde flytte dine data. Du skal blot sikre dig, at den versionen af VFR-Manager ikke er ældre end den version du flyttede fra. Dvs. du kan godt flytte .dat-filerne fra en PC med VFR-Manager version 2.4 til en PC med VFR-Manager med f.eks version 2.6, men du kan ikke flytte filerne fra VFR-Manager version 2.6 til en PC med version 2.4.

Om hvorvidt du bruger Windows Vista eller Windows XP har ikke noget at sige.

admin
Site Admin

Geografisk sted: Nykøbing F.

Indlægaf admin » 18. mar 2008, 15:20

Efter at have gået lidt i dybden med dit indlæg, så må jeg give dig ret. Der er noget "fishy going on" på Vista. Den gemmer filændringerne et andet sted. Jeg skal nok vende tilbage med lidt mere info.

admin
Site Admin

Geografisk sted: Nykøbing F.

Tilbage til Bugs