Hvad mener I med at VFR-Manager supporterer GPS?
Når du har planlagt en rute med VFR-Manager, så kan du uploade hele ruten til din Garmin GPS. Det gør du ved at trykke på GPS-knappen nede i højre hjørne på flight plan siden.
Hvilke GPS'er supporterer VFR-Manager?
Kun Garmin GPS'er. BÃ¥de Garmin GPS'er tilsluttet via RS232 (seriel-stik / com-porten) og via USB.
Hvordan kan jeg se om min Garmin GPS er supporteret af VFR-Manager?
Tryk på Setup->Settings i menuen. Vælg derefter fanebladet GPS. Vælg derefter den com-port/serielport hvor du har tilsluttet GPS'en. Og tryk derefter på Test Communication. Hvis det lykkedes så tryk på Send Test Flightplan to GPS. Hvis det lykkedes er din GPS understøttet af VFR-Manager.
Hvad koster en GPS-licens til VFR-Manager?
Den koster 100 kroner per GPS
Må jeg installere min GPS-licens på flere computere?
Ja, du må installere din GPS-licens på alle de computere du vil
Jeg har to GPS'er. Gælder min GPS-licens for begge GPS'er?
Nej, én GPS-licens gælder for én GPS
Hvordan køber jeg en GPS-licens?
Du starter med at teste om din GPS er supporteret af VFR-Manager ved at sende en test-flyveplan til GPS'en. Så laver du en bankoverførsel på 100,- til kontonummer 5230-1526814 hvor du skriver navn og GPS Unit ID. Send derefter en mail til flyveplan(snabela)gmail.com om at du har købt en GPS-licens
Hvor finder jeg Unit ID på min GPS?
Tryk på Setup->Settings i menuen. Vælg derefter fanebladet GPS. Vælg derefter den com-port/serielport hvor du har tilsluttet GPS'en. Og tryk derefter på Test Communication. Hvis det lykkedes så står Unit ID i dialogboksen.