Flyveplads
fly
Forside Vejret Skydeområder Produkter Nyheder Forum FlyBook Artikler Links Kontakt

Hvordan kan jeg bidrage til projektet?

Ofte stillede spørgsmål om brugen af VFR-Manager, herunder installation, konfigurering, og licensbetingelser.

Hvordan kan jeg bidrage til projektet?

Indlægaf admin » 08. feb 2007, 11:58

Hvis du har lyst til at bidrage til udviklingen og udbredelsen af VFR-Manager, så har du flere muligheder:

Indrapportering af fejl:
Hvis du støder på en fejl eller en uhensigtsmæssighed i programmet, så støtter du projektet, hvis du indrapporterer fejlen. Hvis alle tror at en anden indrapporterer fejlen, så bliver den ikke indrapporteret og dermed ikke rettet. :wink:

Bidrag med forslag og idéer:
VFR-Manager og flyveplan.dk er udelukkende blevet til det projekt det er i dag ved hjælp af brugernes forslag og idéer. Det er derfor vigtig, at du, som pilot, bidrager, hvis du har forslag/idéer til ny eller ændret funktionalitet i projektet.

Oprettelse af manual:
Skulle du have tid og lyst til at hjælpe med at lave en manual til VFR-Manager, så vil det være en stor hjælp. Lige nu er der nemlig ingen manual overhovedet. Manualen skal være på dansk eller på engelsk. Manualen skal helst være et Word-dokument eller et PDF-dokument.

Oprettelse af hjælpe-fil:
Skulle du have tid og lyst til at hjælpe med at lave en hjælpe-fil (altså den hjælpe-manual der kommer frem når man trykker på hjælp i menuen inde i VFR-Manager) så vil det være en stor hjælp. Lige nu er der nemlig ingen hjælpe-fil overhovedet. Manualen skal være på engelsk. Hjælpe-filen skal være en .chm-fil.

Økonomisk støtte:
Du har mulighed for at støtte projektet økonomisk ved at donere et lille beløb til de omkostninger der er ved at drive et website og udvikle software. Du kan indbetale et valgfrit beløb ved at lave en bankoverførsel til Reg nr: 5230 Konto nr: 1526814
Du har også mulighed for at støtte projektet økonomisk ved blot at klikke på de annoncer der er vist på hjemmesiden.

Jeg håber du har lyst til at bidrage til projektet.
Mvh. Bo.

admin
Site Admin

Geografisk sted: Nykøbing F.

Tilbage til FAQ